FACILITEITEN

WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

Onze collega’s van de klantenservice helpen je graag! Voor al je vragen over het bestelproces, betaalmogelijkheden, bezorging, garantie, eventuele klachten of een andere vraag kun je terecht bij de klantenservice van Intratuin Duiven. Op veel vragen vind je al een antwoord bij de pagina veelgestelde vragen. Zit jouw vraag daar niet tussen? Laat dan je gegevens en vraag achter op het contactformulier. Er wordt dan binnen 2 werkdagen contact opgenomen.

KLACHTEN EN VRAGEN OVER PRODUCTEN

Alle vragen en klachten over aankopen lopen via onze klantenservice. Is er iets kapot of klopt er iets niet aan het product? Stuur dan een duidelijke foto van het product en van de kassabon (dit mag ook een rekeningafschrift zijn), naar info@duiven.intratuin.nl. Dan zorgt onze klantenservice er voor dat deze vraag op de afdeling terecht komt om je verder te kunnen helpen.

RETOURNEREN

Voldoet een product niet aan je verwachtingen of ben je niet tevreden over je aankoop? Dan heb je bij Intratuin Duiven een zichttermijn van 14 dagen en tot 7 dagen op ‘levend groen’. Wanneer je dan besluit dat je een artikel niet wilt houden, kun je het kosteloos retourneren bij de servicebalie met de bon of een rekenafschrift in de winkel.

Een artikel dat wordt geretourneerd dient in onbeschadigde staat en in de originele verpakking teruggebracht te worden. Speciaal bestelde en uitverkoop artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd. De kassabon is je garantiebewijs. Onze servicevoorwaarden vind je op: www.intratuin.nl/garantie-en-service.

CADEAUKAART

De Intratuin cadeaukaart is verkrijgbaar bij onze klantenservice. Je kunt deze besteden op het gehele assortiment.

Het saldo van de cadeaukaart bedraagt minimaal €5 en maximaal €150, en elk willekeurig bedrag daartussen. Het bedrag hoeft niet in één keer besteed te worden. Het bedrag dat je besteed, wordt bij betaling afgeschreven. Het restantbedrag blijft op de cadeaukaart staan en kan op een later moment besteed worden. Onze caissière brengt je na betaling op de hoogte van het resterende bedrag.

Bij Intratuin Duiven kan je met de volgende cadeaukaarten betalen: Intratuin cadeaukaart en VVV cadeaukaart.

VEELGESTELDE VRAGEN

Specialistische vragen over producten

Specialistische vragen over producten kun je het beste stellen via de mail info@duiven.intratuin.nl.  Een collega van de desbetreffende afdeling kan hier dan meer over vertellen.

Geen antwoord ontvangen op je vraag of klacht?

Mocht je na een tijdje nog geen antwoord hebben ontvangen is het raadzaam nogmaals met onze klantenservice contact op te nemen, via de mail of telefonisch (0316-262136)

Wat zijn de regels rondom Corona?

Lees alles wat je moet weten voor je bezoek over onze Corona maatregelen op deze pagina

Mondkapje verplicht?

Op dit moment is het verplicht om in onze winkel een mondkapje te dragen. Het is niet toegestaan om een gezichtsvizier / faceshield te dragen. Val je onder de uitzondering met het dragen van een mondkapje? Neem dan een kaartje mee waarmee je jezelf beroept op de vrijstelling. Onze medewerkers dragen een mondkapje of een gezichtsvizier.

Met hoeveel personen mag je naar binnen?

We hanteren een actief deurbeleid en vragen iedereen gebruik te maken van een winkelwagen. De karretjes worden netjes schoongemaakt na gebruik. Volgens de regel gelden maximaal 2 personen per karretje. Deze regel geldt voor iedereen vanaf 12 jaar. Zijn de winkelwagentjes op? Dan vragen wij je vriendelijk om er op een te wachten.

Zijn de toiletten geopend?

Ondanks dat onze horeca heeft moeten sluiten zijn onze toiletten nog gewoon geopend. Er worden hiervoor frequenter schoonmaakrondes gedaan om deze zo hygiënisch mogelijk te houden.

Zijn honden toegestaan?

Honden zijn van harte welkom in onze winkel. Mits deze zindelijk zijn en aangelijnd lopen. Kleine honden mogen ook in een winkelwagen.

Zijn er rolstoelen aanwezig?

Naast Intratuin zijn ook Woondock, Gamma en Outlet Duiven in het zelfde pand gevestigd. Binnen het pand zijn rolstoelen aanwezig voor algemeen gebruik. De ervaring leert dat in de kerstperiode deze al vroeg bezet zijn. Het is daarom aan te raden zelf een rolstoel te regelen als je er van één verzekerd wil zijn.

Restaurant gesloten? Kan ik nog wat afhalen?

Je kunt bij ons in de centrale hal en in de winkel iets te drinken en iets lekkers afhalen. Ga voor een heerlijk kopje koffie of thee of kies uit ons ruime assortiment aan dranken, milkshakes, snacks, sandwiches & ijs!

Restaurant gesloten? Is de Klimtuin nog wel geopend?

Helaas is onze klimtuin ook gesloten. Dit doen wij om opstopping te voorkomen en de bezoekersstroom zo veel mogelijk te bevorderen.

Klachten of complimenten

We stellen de mening van onze klanten, positief of negatief, zeer op prijs. Zou je een reactie van ons willen ontvangen? Verzoeken wij je vriendelijk jou vraag of winkelervaring, met jouw naam en telefoonnummer, per e-mail te sturen naar info@duiven.intratuin.nl.

High Tea reserveren

Omdat momenteel onze Proeftuin gesloten is serveren wij geen high tea’s. Zodra ons restaurant weer geopend mag worden serveren wij een high tea voor 16,95 per persoon. Van de high tea kan zowel met als zonder reservering gebruik worden gemaakt. Om te reserveren of voor verdere vragen kun je mailen naar deproeftuin@duiven.intratuin.nl of bellen naar 0316-262136.

Ben je iets verloren?

Voor gevonden voorwerpen kan je informeren bij onze klantenservice. Ons telefoonnummer is 0316-262136. Zij laten dan weten of het terecht is.

Kan ik mijn aankopen laten bezorgen?

Gefeliciteerd met je aankoop! Vraag gerust aan een van onze medewerkers naar de mogelijkheden om een aanhangwagen te huren om je aankoop thuis te krijgen of het thuis te laten bezorgen. De aankopen worden standaard tot aan de deur bezorgd. De tarieven zijn bekend bij de klantenservice.

Betaling

Je kunt je aankopen en gewenste bezorgservice betalen aan de kassa in onze winkel of aan de chauffeur bij aflevering. Bij de chauffeur kan je alleen met PIN betalen, dus zorg dat je eventuele betaallimiet is aangepast. Wanneer bij aflevering de betaling niet mogelijk is, dan zijn wij genoodzaakt om de bestelling retour te nemen. Cash of met Intratuin- of andere cadeaukaarten betalen is alleen in de winkel mogelijk.

Hoe maak je een bezorgafspraak?

Geef bij het plaatsen van je bestelling op de afdeling aan dat je de spullen graag thuisbezorgd wil krijgen. Je kunt daarna bij onze klantenservice de bezorgafspraak bevestigen.  We proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met je persoonlijke voorkeur wat betreft het aflevermoment.