FACILITEITEN

WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

Onze collega’s van de klantenservice helpen je graag! Voor al je vragen over het bestelproces, betaalmogelijkheden, bezorging, garantie, eventuele klachten of een andere vraag kun je terecht bij de klantenservice van Intratuin Duiven. Op veel vragen vind je al een antwoord bij veelgestelde vragen. Zit jouw vraag daar niet tussen? Laat dan je gegevens en vraag achter op het contactformulier. Er wordt dan binnen 2 werkdagen contact opgenomen.

RETOURNEREN

Voldoet een product niet aan je verwachtingen of ben je niet tevreden over je aankoop? Dan heb je bij Intratuin Duiven een zichttermijn van 14 dagen en tot 7 dagen op ‘levend groen’. Wanneer je dan besluit dat je een artikel niet wilt houden, kun je het kosteloos retourneren bij de servicebalie met de bon of een rekenafschrift in de winkel.

Een artikel dat wordt geretourneerd dient in onbeschadigde staat en in de originele verpakking teruggebracht te worden. Speciaal bestelde en uitverkoop artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd. De kassabon is je garantiebewijs. Onze servicevoorwaarden vind je op: www.intratuin.nl/garantie-en-service.

VEELGESTELDE VRAGEN

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Huisdieren zijn van harte welkom in onze winkel.
Let er op dat je aangelijnd is of in een winkelwagen zit.

Zijn er rolstoelen aanwezig?

Naast Intratuin zijn ook Woondock, Gamma en Outlet Duiven in het zelfde pand gevestigd. Binnen het pand zijn rolstoelen aanwezig voor algemeen gebruik. De ervaring leert dat in de kerstperiode deze al vroeg bezet zijn. Het is daarom aan te raden zelf een rolstoel te regelen als je er van één verzekerd wil zijn.

Kan ik gratis parkeren bij Intratuin Duiven?

Ja, je kunt gratis parkeren op het terrien van Intratuin Duiven.

ASSORTIMENT

Vragen over een producten

Vragen over producten kun je het beste stellen via de e-mail. Je kunt mailen op  info@duiven.intratuin.nl. Een collega van de desbetreffende afdeling kan hier dan meer over vertellen.

Kan ik mijn aankopen laten bezorgen?

Gefeliciteerd met je aankoop! Vraag gerust aan een van onze medewerkers naar de mogelijkheden om een aanhangwagen te huren om je aankoop thuis te krijgen of het thuis te laten bezorgen. De aankopen worden standaard tot aan de deur bezorgd. De tarieven zijn bekend bij de klantenservice.

Betaling

Je kunt je aankopen en gewenste bezorgservice betalen aan de kassa in onze winkel of aan de chauffeur bij aflevering. Bij de chauffeur kan je alleen met PIN betalen, dus zorg dat je eventuele betaallimiet is aangepast. Wanneer bij aflevering de betaling niet mogelijk is, dan zijn wij genoodzaakt om de bestelling retour te nemen. Cash of met Intratuin- of andere cadeaukaarten betalen is alleen in de winkel mogelijk.

Hoe maak je een bezorgafspraak?

Geef bij het plaatsen van je bestelling op de afdeling aan dat je de spullen graag thuisbezorgd wil krijgen. Je kunt daarna bij onze klantenservice de bezorgafspraak bevestigen.  We proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met je persoonlijke voorkeur wat betreft het aflevermoment.

Kan ik een Cadeaukaart kopen bij Intratuin Duiven

De Intratuin cadeaukaart is verkrijgbaar bij onze klantenservice. Je kunt deze besteden op het gehele assortiment.

Het saldo van de cadeaukaart bedraagt minimaal €5 en maximaal €150, en elk willekeurig bedrag daartussen. Het bedrag hoeft niet in één keer besteed te worden. Het bedrag dat je besteed, wordt bij betaling afgeschreven. Het restantbedrag blijft op de cadeaukaart staan en kan op een later moment besteed worden. Onze caissière brengt je na betaling op de hoogte van het resterende bedrag.

Welke cadeaukaarten kan ik inleveren bij Intratuin Duiven?

Bij Intratuin Duiven kan je met de volgende cadeaukaarten betalen: Intratuin cadeaukaart en VVV cadeaukaart.

KLANTENSERVICE

Ben je iets verloren?

Voor gevonden voorwerpen kan je informeren bij onze klantenservice. Ons telefoonnummer is 0316-262136. Zij laten dan weten of het terecht is.

Ruilen, retourneren, garantie of reparatie van jou aankoop?

Alle reclamties over aankopen gaan via onze klantenservice. Is er iets kapot of ontbreekt er misschien een onderdeel van het product? Stuur dan een duidelijke foto van het product en van de kassabon (dit mag ook een rekeningafschrift zijn), naar info@duiven.intratuin.nl. Dan zorgt onze klantenservice er voor dat deze vraag op de afdeling terecht komt om je verder te kunnen helpen.

Wil je jou winkel ervaring met ons delen?

We stellen de mening van onze klanten, positief of negatief, zeer op prijs. Zou je een reactie van ons willen ontvangen? Verzoeken wij je vriendelijk jou vraag of winkelervaring, met jouw naam en telefoonnummer, per e-mail te sturen naar info@duiven.intratuin.nl.

CORONA MAATREGELEN

Wat zijn de regels rondom Corona?

Lees alles wat je moet weten voor je bezoek over onze Corona maatregelen op deze pagina

HORECA

Wat zijn de regels rondom Corona?

Lees alles wat je moet weten voor je bezoek over onze Corona maatregelen op deze pagina

Ontbijten in de Proeftuin

Het ontbijt wordt voor je klaargemaakt van 9:00 tot 10:30. Van te voren reserveren is niet nodig.

High Tea reserveren

Van de high tea kan zowel met als zonder reservering gebruik worden gemaakt. Om te reserveren of voor verdere vragen kun je mailen naar deproeftuin@duiven.intratuin.nl of bellen naar 0316-262136.